enter-article אביזרי חשמל - מחירים - אתר חשמלאים המקיף בישראל
חשמלאי מוסמך » מאמרים וחדשות » אביזרי חשמל - מחירים

אביזרי חשמל - מחירים


אביזרי חשמל



ציוד חשמל אינו נועד אך ורק לחשמלאים מקצועיים, כפי שילמדו אתכם בחנויות ציוד עבודה ורשתות עשה זאת בעצמך





בין אם אתם חשמלאי מוסמך עתירי ניסיון של עשרות שנים בעסק, ובין אם אתם חשמלאים חובבנים הנהנים לבצע תיקונים מינוריים ועבודות תחביב (בגבולות המותר על פי חוק כמובן), אין ספק כי הדבר הראשון לו תזדקקו הוא ציוד חשמל איכותי.

איכותו של
אביזרי חשמל המשמש אתכם בעבודה לא רק תשפיע על מידת הנוחות וההנאה שתפיקו ממנה, אלא גם על איכות התוצר של אותה העבודה. אי לזאת, הבאנו לפניכם מחירון מקוצר של ציוד חשמל מקצועי, עם טווחי מחירים לדוגמא בלבד.


אביזרי חשמל למדידות בסיסיות

מדובר ללא ספק על
אביזרי חשמל בסיסי ביותר, בלעדיו למעשה כמעט ובלתי אפשרי להגיע לאבחנה נכונה של מהות הבעיה ולהתחיל בתיקונה, כמו גם לבדוק תקינות מעגלים פועלים. רבי מודד הם למעשה התפתחות טכנולוגית ואיחוי של מספר מכשירי מדידה וותיקים, כמעט ארכאיים.

ברוב רבי המודד נמצא וולטמטר משולב עם אמפרמטר (מד מתח משולב עם מד זרם), עם יכולת שליטה על דיוק המדידה ותחום הערכים בו נערכת המדידה (בדרך כלל החל ממילי אמפר ועד 10-20 אמפר, וממאיות הוולט ועד מאות וולטים, אם כי קיימים רבי מודד בתחומי פעילות אחרים, כמו לדוגמא לרשתות בהספק גבוהה, מדידות מדוייקות במיוחד, ועוד).

מחירם של רבי מודד משתנה לא רק כתלות בדיוקם (המשפיע העיקרי) ומגוון אפשרויות ההפעלה (הגורם הבא אחריו בחשיבות ההשפעה על המחיר), אלא גם בהספק המקסימלי שהחלק האמפרמטרי (מד הזרם) מסוגל למדוד. מחירם של רבי מודד המתאימים לרוב השימושים נע בין 40 שקלים לבין 200 שקלים, אולם כאמור ישנן מערכות מדוייקות או סבילות בהרבה, ומחירן עלולה בקלות לעבור את עשרות אלפי השקלים.


אביזרי חשמל למדידות מתקדמות

בין אם מדובר ברשת החשמל הביתית, הפועלת כידוע על זרם חילופין, ובין אם מדובר במערכות חשמל זעירות, כמות המערכות הפועלת על זרם קבוע (ישר) בעולמנו הולכת ופוחתת. אי לזאת, במקרים רבים רבי מודד לא מספקים מספיק אינפורמציה, ויש צורך בכלים מתקדמים יותר, בייחוד אוסילוסקופים ומשקפי תנודות. עלותם של המכשירים הללו גבוהה בהרבה, והיא מתחילה מקרוב ל1800 שקלים ומסתיימת רחוק מעבר לעשרת האלפים, כתלות ברמת הדיוק והאפשרויות האנאליטיות שהאוסילוסקופ מספק.


אביזרי חשמל לבית

זוהי למעשה התכולה הטיפוסית של ארגז הכלים של כל חשמלאי. בנוסף לדרישה לאריכות ימים ומהימנות,
אביזרי חשמל מיוחדים בדרישה נוספת, שלא קיימת באותה המידה של חומרה בכלי עבודה אחרים: בטיחות. העוסק בחשמל חשוף בצורה מתמדת לסכנת התחשמלות, בייחוד כאשר מדובר ברשתות במתח בינוני- גבוהה (אפילו הרשת הביתית). לפיכך המברגים, הפלאיירים ושאר עזרי עבודה חייבים להיות מבודדים כראוי.

פלאייר יעלה 20-100 ש"ח, וכך גם קטר (אלא אם כן מדובר בקטר גדול במיוחד, 250-400 ש"ח). מברגים מבודדים יעלו 20-80 ש"ח, וסכום דומה תשלמו עבור פינצטות יעודיות. מלחמים יעלו בין 150 שקלים (הפשוטים שבהם) לבין כ-2000 שקלים (מלחמים מתוחכמים ומונחי מחשב המתאימים לתקן "lead free").

אביזרי חשמל נוספים: אמבטיית בדיל תעלה 50-100 ש"ח; קבל מאריך באורך של 20-50 מטר יעלה 100-250 ש"ח; מברג טסטר (הבודק נוכחות זרם) 20-60 ש"ח.


בכל בית חשוב שיהיו כלי עבודה, נורות החלפה, שקעים ופקקים. לעולם לא נדע מתי נצטרך להשתמש בהם

 


עוד באותו נושא

הכנת חשמל בדירה חדשה - מה חשוב לבדוק

הכנת חשמל בדירה חדשה - מה חשוב לבדוק

הבנת צרכי החשמל שלכם היא קריטית בהכנת חשמל בדירה חדשה. כדי להתחיל, העריכו את דרישות החשמל הנוכחיות והעתידיות שלכם. שקול את מספר המכשירים החשמליים...

חשמלאות רכב - כל מה שחשוב לדעת

חשמלאות רכב - כל מה שחשוב לדעת

חשמלאי רכב הוא איש מקצוע מיומן המתמחה במערכות החשמל של כלי רכב. בעל הכשרה גבוהה עם מומחיות באבחון, תיקון ותחזוקה של הרכיבים החשמליים המורכבים...

כל מה שחשוב לדעת על עבודות חשמל לבית

כל מה שחשוב לדעת על עבודות חשמל לבית

תכנון נכון וחכם של מערכת החשמל בבית תחסוך לכם זמן, כסף ותשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות ובבטחה רבה. אז איך עושים זאת נכון?   בשביל לתכנן מערכת...

מחירון חשמלאים

מחירון חשמלאים

לא מעט אנשים מחזיקים ברשותם ידע בסיסי בחשמל, ידע שמאפשר להם לבצע תיקונים מסוימים בבית. אך כשיש צורך לבצע תיקון לתקלה מורכבת , עליהם להזמין...

חשמלאים- להכיר את השוק הישראלי (נכון ל2013)

חשמלאים- להכיר את השוק הישראלי (נכון ל2013)

שוק החשמל בישראל סובל מלא מעט בעיות, בעיקר בגלל העובדה שלא מעט אנשים שמגדירים את עצמם חשמלאים, הם לא בהכרח כאלה... בישראל רשומים כיום קרוב ל-3500...

string(29) "categoryאביזרי חשמל"